HYÖTYJUTUT

Koskenkorva on perjantaipullo, Napue puhuttelee hifistelijöitä – Professori Saila Saraniemi nostaa esiin onnistuneita suomalaisbrändejä, joista paras on joulupukki

Suomen ainoa brändimarkkinoinnin professori Saila Saraniemi haluaisi nähdä muidenkin suomalaisten tuotemerkkien menestyvän kansainvälisillä markkinoilla. Pyysimme Saraniemeä arvioimaan tunnettuja suomalaisia brändejä, ja tällaisina hän ne näki.
Brändimarkkinoinnin professori Saila Saraniemi haluaa riisua turhat myytit brändien ympäriltä. Suomalaisbrändien kansainvälinen menestyminen olisi tärkeää niin kansantaloudelle kuin suomalaisten itsetunnolle. Kuva: Pekka Peura

Suomen ainoa brändimarkkinoinnin professori Saila Saraniemi haluaisi nähdä muidenkin suomalaisten tuotemerkkien menestyvän kansainvälisillä markkinoilla. Pyysimme Saraniemeä arvioimaan tunnettuja suomalaisia brändejä, ja tällaisina hän ne näki.

Haluatko lukea koko jutun ja muut paikalliset artikkelit?

Tutustu digiin eurolla

Samalla tilauksella pääset lukemaan Forssan Lehden kiinnostavimmat uutiset sekä mitä Suomessa ja maailmalla tapahtuu:

  • Kaikki verkkosisällöt
  • Näköislehden ja liitteet
  • Sovelluksen

Olen jo tilaaja

Jos olet jo tilaaja, pääset lukemaan artikkelin loppuun kirjautumalla sisään.

Uusimmat

Fingerpori

comic

Näkoislehti