HYÖTYJUTUT

Kuluttajien syyllistäminen ei auta ilmastoa, sanoo tutkija – Paras tapa on painostaa poliitikkoja: "Ilmastonmuutos tarvitsee omat karvalakkilähetystönsä"

On tärkeää olla tiedostava kuluttaja, mutta vielä tärkeämpää on olla tiedostava äänestäjä. Kuluttajan vastuun korostaminen voi kääntyä itseään vastaan, kuten on jo käynyt Yhdysvalloissa, sanoo Aalto-yliopiston apulaisprofessori, kulutustutkija Henri Weijo.

On tärkeää olla tiedostava kuluttaja, mutta vielä tärkeämpää on olla tiedostava äänestäjä. Kuluttajan vastuun korostaminen voi kääntyä itseään vastaan, kuten on jo käynyt Yhdysvalloissa, sanoo Aalto-yliopiston apulaisprofessori, kulutustutkija Henri Weijo.

Haluatko lukea koko jutun ja muut paikalliset artikkelit?

Tutustu digiin eurolla

Samalla tilauksella pääset lukemaan Forssan Lehden kiinnostavimmat uutiset sekä mitä Suomessa ja maailmalla tapahtuu:

  • Kaikki verkkosisällöt
  • Näköislehden ja liitteet
  • Sovelluksen

Olen jo tilaaja

Jos olet jo tilaaja, pääset lukemaan artikkelin loppuun kirjautumalla sisään.

Uusimmat

Fingerpori

comic

Näkoislehti