HYÖTYJUTUT

Sohvatyyny ja villasukat kelpaavat kotijumpan kuntoiluvälineiksi – Katso videolta vinkit, joilla kunto kohenee kotiloissakin

Jos et ole kipeä, karanteeni kotioloissa ei estä liikuntaa ja kunnon kohottamista. Fysioterapeutti Liisa Kinnunen neuvoo, kuinka kunto kohoaa kotitreeneissä.
Kyykky sohvalta tai tuolilta ylös. Liike pakaroille ja reiden lihaksille. Kuva: Anna Muotka
Kyykky sohvalta tai tuolilta ylös. Liike pakaroille ja reiden lihaksille. Kuva: Anna Muotka

Jos korona on sulkenut lempikuntosalisi, kuntoa voi kohottaa myös kotioloissa. Fysioterapeutti Liisa Kinnunen ei äkkiseltään keksi, mitä lihasryhmiä ei voisi treenata kotona. – Ihmiset unohtavat usein, että myös kotiharjoittelulla voi...

Jos et ole kipeä, karanteeni kotioloissa ei estä liikuntaa ja kunnon kohottamista. Fysioterapeutti Liisa Kinnunen neuvoo, kuinka kunto kohoaa kotitreeneissä.

Haluatko lukea tämän jutun?

Samalla tilauksella saat käyttöösi Forssan seudun kiinnostavimmat uutiset, asiaa ja viihdettä kotimaasta ja maailmalta.

Tilaa 1kk digiä alk. 1 eurolla

Oletko jo tilaaja?

Kirjaudu sisään

Asiasanat

Uusimmat

Näkoislehti

9.4.2020

Fingerpori

comic