Kun perheen Nissan jäätyi myyjäliikkeen asentamasta viimasuojasta huolimatta uudelleen, Tuomo Kärki alkoi vaatia koko kaupan purkamista tai vaihtoa uuteen autoon. Kuva: Pekka Aho
HYÖTYJUTUT

Tuomo Kärjen Nissan jäätyi kahdesti tielle – Luotto autoon meni, mutta siitä vaikeudet vasta alkoivat.

"Auto ei toimi luotettavasti. Huoli on kova", sanoo asiakas. "Viat on korjattu valmistajan ja maahantuojan ohjeiden mukaan", vastaa myyjä. Löytyykö ratkaisu 1200 euron hyvityksestä?

“Auto ei toimi luotettavasti. Huoli on kova”, sanoo asiakas. “Viat on korjattu valmistajan ja maahantuojan ohjeiden mukaan”, vastaa myyjä. Löytyykö ratkaisu 1200 euron hyvityksestä?


Haluatko lukea koko artikkelin?

Jos olet jo tilaaja, pääset lukemaan artikkelin loppuun kirjautumalla sisään.

Kaupallinen yhteistyö

Uusimmat