Lounais-Häme

Asiakasraati tuo asiakkaan äänen keskussairaalan kehittämistyöhön – nyt raatiin haetaan uusia jäseniä

Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin asiakasraatiin haetaan uusia jäseniä. Asiakasraati osallistuu Kanta-Hämeen keskussairaalan palvelujen ja yksiköiden kehittämiseen. – Hakusessa on yksinkertaisesti asiakkaan ääni, asiakasraadin puheenjohtaja, hallintoylihoitaja Kirsi Leino kiteyttää. Sairaanhoitopiirin asiakasraati-toiminta on uudistettu ensi vuoden alusta alkavalle uudelle kaksivuotiskaudelle. Uudistamistyötä vetäneiden Kirsi Leinon ja asiakaspalvelun erityisasiantuntija Sanna Mäkysen mukaan nykyisiltä raatilaisilta on saatu arvokas panos Kanta-Hämeen keskussairaalan palvelujen…

Haluatko lukea koko jutun ja muut paikalliset artikkelit?

Tutustu digiin eurolla

Samalla tilauksella pääset lukemaan Forssan Lehden kiinnostavimmat uutiset sekä mitä Suomessa ja maailmalla tapahtuu:

  • Kaikki verkkosisällöt
  • Näköislehden ja liitteet
  • Sovelluksen

Olen jo tilaaja

Jos olet jo tilaaja, pääset lukemaan artikkelin loppuun kirjautumalla sisään.

Uusimmat

Näkoislehti

30.10.2020

Fingerpori

comic