Lounais-Häme

Asiakasraati tuo asiakkaan äänen keskussairaalan kehittämistyöhön – nyt raatiin haetaan uusia jäseniä

Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin asiakasraatiin haetaan uusia jäseniä. Asiakasraati osallistuu Kanta-Hämeen keskussairaalan palvelujen ja yksiköiden kehittämiseen. – Hakusessa on yksinkertaisesti asiakkaan ääni, asiakasraadin puheenjohtaja, hallintoylihoitaja Kirsi Leino kiteyttää. Sairaanhoitopiirin asiakasraati-toiminta on uudistettu ensi vuoden alusta alkavalle uudelle kaksivuotiskaudelle. Uudistamistyötä vetäneiden Kirsi Leinon ja asiakaspalvelun erityisasiantuntija Sanna Mäkysen mukaan nykyisiltä raatilaisilta on saatu arvokas panos Kanta-Hämeen keskussairaalan palvelujen…

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Forssan Lehden jutut.

Uusimmat

Fingerpori

comic

Näkoislehti