Lounais-Häme

Kauppakamarit ajavat uutta rahoitusmallia, budjettiraha ei riitä väyliin

Kauppakamarit katsovat, että väyläverkon kokonaisuuden sujuvuus on kriittinen asia talouskasvun, yritysten toimintaedellytysten sekä kilpailukyvyn kannalta. Kuva: Seppo Pessinen
Kauppakamarit katsovat, että väyläverkon kokonaisuuden sujuvuus on kriittinen asia talouskasvun, yritysten toimintaedellytysten sekä kilpailukyvyn kannalta. Kuva: Seppo Pessinen

Pelkkä budjettirahoitus ei ole riittävä kattamaan liikenteen korjaus- ja investointivelkaa.Maahan tarvitaan myös uusi rahoitusmalli. Näin toteavat suomalaiset kauppakamarit vaaliohjelmassaan. – Liikenneväylien korjaamisen lisäksi tarvitaan investointeja uusien väylien rakentamiseen ja rataverkon...

Pelkkä budjettirahoitus ei ole riittävä kattamaan liikenteen korjaus- ja investointivelkaa.Maahan tarvitaan myös uusi rahoitusmalli. Näin toteavat suomalaiset kauppakamarit vaaliohjelmassaan. – Liikenneväylien korjaamisen lisäksi tarvitaan investointeja uusien väylien rakentamiseen ja rataverkon tason nostamiseen, korostaa Hämeen kauppakamarin toimitusjohtaja Jussi Eerikäinen.Kauppakamarit katsovat, että Suomi tarvitsee liikenteelle uuden kokonaisvaltaisen rahoitusmallin, jonka avulla on mahdollista tavoitella Ruotsin tasoa infran rahoituksessa…

Haluatko lukea tämän jutun?

Samalla tilauksella saat käyttöösi Forssan seudun kiinnostavimmat uutiset, asiaa ja viihdettä kotimaasta ja maailmalta.

Tilaa 1kk digiä 1 eurolla

Oletko jo tilaaja?

Kirjaudu sisään

Kaupallinen yhteistyö

Uusimmat

Näkoislehti

22.10.2020

Fingerpori

comic