Lounais-Häme

Näin toimii sähköauto Suomen talvessa: Pakkanen söi joka viidennen kilometrin

Kantamasta häviää 15–20 prosenttia. Lumi ja jää kiusaavat, raskas auto lipsuu tiellä, ja lataustehot vaihtelevat. Kaikesta huolimatta sähkövoimalla selviää talvikelien läpi.
Kona Electricin ulkonäkö, varustelu sekä sisä- ja tavaratilat ovat samaa tasoa kuin perinteisissä Kona-versioissa. Sähköautoon ei saa ajovalopesimiä, kattoluukkua tai -ikkunaa eikä varapyörää. Kuva: Kari Pitkänen

Kantamasta häviää 15–20 prosenttia. Lumi ja jää kiusaavat, raskas auto lipsuu tiellä, ja lataustehot vaihtelevat. Kaikesta huolimatta sähkövoimalla selviää talvikelien läpi.

Tämä sisältö on avoinna tilaajillemme.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa 3kk digiä 15 eurolla

Oletko jo tilaaja?

Kirjaudu sisään

Fingerpori

comic

Uusimmat