Mielipiteet

Parempaa asiakaspalvelua, kiitos! – Kohteliaisuus ja positiivisuus ovat tärkeitä asioita

Kassatyöskentely on myös asiakkaiden kohtaamista. Kuva: Kati Laukkanen
Kassatyöskentely on myös asiakkaiden kohtaamista. Kuva: Kati Laukkanen

Olen kokenut enemmän huonoa kuin hyvää asiakaspalvelua, se on minusta huolestuttavaa. Asiakaspalvelijan työhön pitäisi kuulua ehdottomasti kohteliaisuus ja positiivisuus. Pidän ehdottomasti niistä ammattilaisista, jotka hymyilevät ja vähän niin kuin kutsuisivat minua luokseen maksamaan ostokset.

En kohdista palautettani vain yhteen forssalaiseen kauppaan, ongelmia on useammassa.

Jos sanon kassalle saapuessa tervehdyksen, niin siihen ei vastata mitään, vaan ollaan hiljaa koko ajan. Se ei tunnu mukavalta ja olen kokenut tämän tilanteen useasti.

Tekstin myötä haluaisin muistuttaa, että kohteliaisuus ja positiivisuus ovat tärkeitä asioita. Asiakaspalautepisteisiin voisi tulisi semmoinen vaihtoehto, missä voisi sanoa, että mikä kassa ei kohdellut mukavasti.

Asiasanat

Uusimmat

Näkoislehti

25.11.2020

Fingerpori

comic