Mielipiteet

Vastine mielipidekirjoitukseen ”Asiakas on aina oikeassa?” – S-pankin käteispalvelut

Kuva: Juha Neuvonen
Kuva: Juha Neuvonen

Forssan Lehdessä julkaistussa mielipidetekstissä ”Asiakas on aina oikeassa?” (FL 12.11.2020) kirjoittaja on pahoittanut mielensä siitä, ettei hän saanut talletettua käteistä tililleen asioidessaan Prisma Forssan Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteellä perjantaina 6. marraskuuta.

Lue lisää: ”Asiakas on aina oikeassa”? – Käteisen rahan vastaanottoaika asettaa asiakkaat eriarvoiseen asemaan

 

Osuuskauppa Hämeenmaan Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteiden käteispalveluiden aukioloaikoja rajoitettiin 1.11.2020 alkaen. Esimerkiksi Forssan Prisman asiointipisteellä käteispalvelua saa tällä hetkellä maanantaisin, torstaisin ja perjantaisin klo 10–12. Muina aikoina palvelemme muissa pankkiasioissa.

Kirjoittaja kertoo ottaneensa oman vuoronumeronsa juuri ennen kahtatoista, eikä käteistalletus vuoron koittaessa kahdentoista jälkeen enää onnistunut. Meidän pitäisi pystyä huomioimaan poikkeustilanteet paremmin esimerkiksi palvelemalla asiakasta, jos hän on ottanut vuoronumeron ennen palveluajan päättymistä. Tässä tapauksessa näin ei käynyt ja pahoittelemme tapahtunutta.

 

Käteispalvelujen palveluaikojen muutoksella pyrimme tarjoamaan S-Pankki-pisteillä asioiville yhä kokonaisvaltaisempaa asiakaspalvelua. Keskittämällä käteispalvelut tiettyihin ajankohtiin pystymme esimerkiksi tarjoamaan enemmän mahdollisuuksia ajanvarauksella asiointiin. Käteisen käyttö on vähentynyt jatkuvasti jo vuosien ajan, ja koronatilanteen myötä kehitys on ollut entistä voimakkaampaa.

S-Pankin käteispalveluverkosto on jatkossakin laaja, sillä käteisen nostaminen ja tallettaminen onnistuu veloituksetta S-Etukortti Visalla noin tuhannen S-ryhmän toimipaikan kassalla ympäri Suomen – toimipaikkojen aukioloaikojen mukaisesti.

Käteispalvelujen tarjoaminen tiettyinä aikoina koskee toistaiseksi vain Osuuskauppa Hämeenmaan alueella sijaitsevaa viittä Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pistettä. Kuuntelemme asiakkailtamme tulevaa palautetta tarkalla korvalla, kun teemme päätöksiä palvelujen tarjoamisesta jatkossa.

 

Uusimmat

Fingerpori

comic

Näkoislehti

4.12.2020