Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Murteita ymmärtävä puherobotti voi pian palvella Kelan asiakkaita – Puherobotin huumori tehosi testaajiin

”Kelan puhelinpalvelussa voi toivottavasti keskustella puherobotin kanssa jo parin vuoden sisällä.”

Keväällä 2020 Kelassa käynnistettiin kokeilu, jossa arvioitiin puherobotin kykyä tunnistaa suomen kieltä ja palvella asiakkaita Kelan puhelinpalvelussa.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Forssan Lehden sisällöt.

Tilaa 6 kk 4,90 €/kk Tilaa 2 kk 14 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Forssanlehti.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi