Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Somen merkitys markkinoinnissa on valtava: Tiktok-videot tekivät Emilia Ojalasta, 21, kivijalkakauppiaan

Tutkijan mukaan Tiktokin valttikortti on kuluttajien aktivoiminen

Sosiaalisen median merkitys markkinoinnissa on lisääntynyt entisestään. Erityisesti videopalvelu Tiktok erottuu nyt muusta somemarkkinoinnista mukaansatempaavuudellaan, kertoo väitöskirjatutkija Jesse Tuominen Jyväskylän yliopistosta.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Forssan Lehden sisällöt.

Tilaa 6 kk 4,90 €/kk Tilaa 2 kk 14 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Forssanlehti.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi