Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Tutkimus: Epäterveellisten elintarvikkeiden markkinointia lapsille pitäisi rajoittaa eriarvoisuuden vähentämiseksi

Sääntelyssä olisi tutkimuksen mukaan tärkeää ottaa huomioon, että elintarvikemarkkinointi tapahtuu nyt suurelta osin sosiaalisessa mediassa.

Epäterveellisten elintarvikkeiden markkinointia lapsille pitäisi rajoittaa, arvioidaan tuoreessa tutkimuksessa. Näin voitaisiin tutkimuksen perusteella puuttua perheiden eriarvoisuuteen terveellisen ravitsemuksen osalta.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Forssan Lehden sisällöt.

Tilaa 6 kk 4,90 €/kk Tilaa 2 kk 14 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Forssanlehti.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi