Uutiset

Johan on markkinat – arvostetut professorit mainostavat Lidl-ketjua televisiossa

Ovatko tutkijat ja tieteentekijät muuttumassa kaupallisiksi mediapersooniksi tai peräti helppoheikeiksi? Professorit Alf Rehn, Kari Enqvist ja Esko Valtaoja vastaavat.
Kun yritykset taistelevat, hinnat alenevat, laatu paranee ja saamme aitoa kilpailua. Näin todistelee professori Alf Rehn kauppaketjun mainoksessa. Apunaan hän käyttää kilpasuunnistaja Mårten Boströmin otsalamppua. Kuva: Kuvakaappaus Lidlin tv-mainoksesta

Ovatko tutkijat ja tieteentekijät muuttumassa kaupallisiksi mediapersooniksi tai peräti helppoheikeiksi? Professorit Alf Rehn, Kari Enqvist ja Esko Valtaoja vastaavat.

Tämä sisältö on avoinna tilaajillemme.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa 3kk digiä 25 eurolla

Oletko jo tilaaja?

Kirjaudu sisään

Uusimmat