Kun yritykset taistelevat, hinnat alenevat, laatu paranee ja saamme aitoa kilpailua. Näin todistelee professori Alf Rehn kauppaketjun mainoksessa. Apunaan hän käyttää kilpasuunnistaja Mårten Boströmin otsalamppua. Kuva: Kuvakaappaus Lidlin tv-mainoksesta
Uutiset

Johan on markkinat – arvostetut professorit mainostavat Lidl-ketjua televisiossa

Ovatko tutkijat ja tieteentekijät muuttumassa kaupallisiksi mediapersooniksi tai peräti helppoheikeiksi? Professorit Alf Rehn, Kari Enqvist ja Esko Valtaoja vastaavat.

Ovatko tutkijat ja tieteentekijät muuttumassa kaupallisiksi mediapersooniksi tai peräti helppoheikeiksi? Professorit Alf Rehn, Kari Enqvist ja Esko Valtaoja vastaavat.


Haluatko lukea koko artikkelin?

Jos olet jo tilaaja, pääset lukemaan artikkelin loppuun kirjautumalla sisään.

Kaupallinen yhteistyö

Uusimmat