Uutiset

Kati Laitinen alkoi hehkuttaa aamulenkkejään Facebook-ryhmässä, joka on kerännyt yli 100 000 jäsentä ja tukun mainostajia – nyt hän tienaa ylläpidolla

Ainakin kymmenessä suomalaisessa Facebook-ryhmässä julkaistaan sponsoroitua sisältöä. Uusi algoritmi kasvattaa yritysten kiinnostusta ryhmiä kohtaan.
Tavoitteena terveellisempi elämä -ryhmän ylläpitäjä Kati Laitinen laskee ryhmän moderointiin kuluvan ajan tätä nykyä työajaksi. Hänen yrityksensä Sportti-isku myy personal trainer -palveluita.

Ainakin kymmenessä suomalaisessa Facebook-ryhmässä julkaistaan sponsoroitua sisältöä. Uusi algoritmi kasvattaa yritysten kiinnostusta ryhmiä kohtaan.

Tämä sisältö on avoinna tilaajillemme.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa 3kk digiä 15 eurolla

Oletko jo tilaaja?

Kirjaudu sisään

Uusimmat