Uutiset

Tax-freen hiipuminen lentokentillä ja laivoilla näkyy kotimaan kaupoissa – pimeän syksyn menekkituotteissa on yllätyshittejäkin

Esimerkiksi Alkon myynti kasvoi lokakuussa 20,7 prosenttia. Yhden tuoteryhmän menekki nousi yli 50 prosenttia.
Koska lentokenttäostokset ja muut matkatuliaiset ovat vähissä, hajuvesiä ostetaan entistä enemmän kotimaan tavarataloista. Kristiina Räisänen järjesteli hyllyjä Helsingin Sokoksen kosmetiikkaosastolla. Kuva: Arttu Laitala

Esimerkiksi Alkon myynti kasvoi lokakuussa 20,7 prosenttia. Yhden tuoteryhmän menekki nousi yli 50 prosenttia.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Forssan Lehden jutut.

Uusimmat

Fingerpori

comic