Uutiset

Trampoliinilla pomppiminen karkottaa korona-ahdistuksen – suomalainen alan markkinajohtaja kansainvälistyy nopeasti verkkokaupan kasvaneessa imussa

Vaihto-oppilaan Amerikan kokemuksista alkunsa saanut Acon myy luksusluokan trampoliineja ympäri maailmaa. Menestyksen kivijalat ovat globaali verkkokauppa ja tuote, joka mukautuu paikalliseen elämäntapaan. "Suomessa verkkokaupan kehitys laahaa jälkijunassa, vaikka osaamisen perusteella maa voisi kukoistaa verkkokaupan Piilaaksona", sanoo markkinointi- ja myyntipäällikkö Marko Manninen.
Onni Keinänen ja Voitto Hämäläinen (kuvassa taka-alalla) hyppivät trampoliinilla omalla kotipihallaan Helsingin Topparinmäellä. Trampoliinihyppely menee hyvästä kuntoliikunnasta ja samalla se kehittää motoriikkaa. Kuva: Mauri Ratilainen

Vaihto-oppilaan Amerikan kokemuksista alkunsa saanut Acon myy luksusluokan trampoliineja ympäri maailmaa. Menestyksen kivijalat ovat globaali verkkokauppa ja tuote, joka mukautuu paikalliseen elämäntapaan. ”Suomessa verkkokaupan kehitys laahaa jälkijunassa, vaikka osaamisen perusteella maa voisi kukoistaa verkkokaupan Piilaaksona”, sanoo markkinointi- ja myyntipäällikkö Marko Manninen.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Forssan Lehden jutut.

Uusimmat

Fingerpori

comic