Uutiset

Verkkokaupassa halpa hinta ei riitä – hidas talouskasvu ja kulutuskriittisyys ennakoivat hyvää menestystä suomalaisyrityksille

Kuluttamisen eriytyminen näkyy ja vaikuttaa myös verkkokaupassa. Osa kuluttajista on valmis maksamaan tuotteen laadusta ja eettisyydestä. Samaan aikaan osa shoppailee halpojen hintojen perässä. Suomalaisten verkkokauppojen menestys perustuu aivan muuhun kuin hintatasoon.
Business Finlandin ohjelmajohtaja Aija Kalander käyttää myös itse verkkokauppoja. Viimeksi hän tilasi netistä hiihtovaatteita. Kuva: Kalle Parkkinen

Kuluttamisen eriytyminen näkyy ja vaikuttaa myös verkkokaupassa. Osa kuluttajista on valmis maksamaan tuotteen laadusta ja eettisyydestä. Samaan aikaan osa shoppailee halpojen hintojen perässä. Suomalaisten verkkokauppojen menestys perustuu aivan muuhun kuin hintatasoon.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Forssan Lehden jutut.

Uusimmat

Fingerpori

comic

Näkoislehti